Pat's Blog

blah, blah...blah?

My Photo
Name:
Location: Buenos Aires, Argentina

Saturday, September 17, 2005

Nederlandstalige Filmen

Hoi!

Sinds een paar maanden ben ik wat Nederlandstalige filmen aan het downloaden. Heelas zijn hier in Argentinië bijna geen Nederlandstalige filmen in DVD te koppen, dus downloaden wordt mijn einige keuze. Hier is een lijstje van de filmen die ik al heb:




Meisje (BE)



Kruimeltje (NL)



Soldaat van Oranje (NL)



Spoorloos (BE)



Turks Fruit (NL)



De Tweeling (NL)


Een hier zijn de filmen die nog niet gedownloaden zijn:




Rent-a-friend (NL)



Zus & Zo (NL)



Amsterdamned (NL)



Lang Leve de Koningin (NL)



Schatjes (NL)



Vet Hard (NL)


Alle aanbevelingen zijn hartelijk welkom.

Pat.

Alle foto's uit www.imdb.com

5 Comments:

Blogger Pat said...

Dank je, Roger. Eigenlijk, heb ik geen Nederlandse romans gelezen. Net als met filmen, zijn er geen te koppen in de winkels :-(

10:04 PM  
Blogger Pat said...

Ah, thanks!

9:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Hola Patricia!

Qué linda página.
Bueno, una pelis lindas holandesas son:
- Karakter
- Ik ook van jou
- Van God los
- De Dominee

Son bastante buenas. Yo he llevado las primeras dos conmigo en DVD.

Beso,

Rob

10:18 PM  
Blogger Pat said...

Ah Rob! Me las vas a tener que prestar! :-P Gracias por la listita.

11:46 PM  
Anonymous Anonymous said...

Dale!

3:46 PM  

Post a Comment

<< Home